OFERTA

Od pomysłu do dostawy finalnego produktu – wszystko w jednym miejscu! Na podstawie rysunków, dokumentacji 3D lub wzoru z dowolnego materiału rozpoczynamy pracę nad projektowaniem wyrobu (we własnym zakresie lub przy współudziale partnera handlowego) i wykonaniem modelu prototypu. Po akceptacji prototypu wykonujemy pełne oprzyrządowanie niezbędne do uruchomienia właściwej produkcji (np. formy do pianki poliuretanowej, przyrządy spawalnicze, wykrojniki i inne narzędzia do wykonania szkieletów metalowych itp.). Kolejnym etapem jest produkcja właściwego wyrobu i dostawa do klienta.

Dzięki stale udoskonalanemu parkowi maszynowemu i nowoczesnym urządzeniom oraz wysoce wyspecjalizowanej kadrze firma oferuje praktycznie nieograniczony zakres produkcji w branży wyrobów z odlewanej pianki poliuretanowej, w tym m.in.:

Oparcia, siedziska, podłokietniki i inne elementy do mebli tapicerskich czy biurowych,

Oparcia, siedziska, zagłówki, podłokietniki i inne elementy siedzeń i kanap samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i innych pojazdów

Oparcia, siedziska, zagłówki i inne elementy siedzeń i foteli stosowanych w pojazdach kolejowych, statkach czy samolotach (spełniające szereg surowych wymagań jakościowych, w tym m.in. wysokie parametry odnośnie odporności na palenie)

Produkcja metalowych szkieletów siedzisk,

i wiele innych...


Poniżej przedstawiamy listę norm, które spełniają nasze produkty w odniesieniu do systemów pianki trudnopalnej:

  • system PUR – kolej niemiecka: zgodność badaniami ogniowymi wg DIN 5510-2 wraz z oceną toksyczności dymów wg DIN 5510-2 załącznik C, TL 918 281 (Deutsche Bahn AG)
  • system PUR – kolej włoska: zgodność z UNI CEI 11170-3Ed.2005+FA 2007 (załącznik A; ISO 5660-1:2002; EN ISO 1716:2002; UNI 9175:2008; NF X 10-702-2 1994 3e TIRAGE + NF X 10-702-1 1995; NF X 70-100-1:2006 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 7.10 + NF X 70-100-2:2006; NF F 16-101:1988)
  • system PUR – kolej francuska: zgodność z NF X 70-100-1/2; NF X 10-702; NF F 16-101; STM S-001 indice C; NF T56-125; NF P 92-504; NF P 92-505
  • Ponadto wdrożyliśmy również wytyczne nowej normy EN 45545 dotyczącej prób ogniowych i wyposażenia pociągu. Założenia normy EN 45545 określają poziom ryzyka (HL) według kategorii projektu pociągu (np. wagony sypialne lub wagony dwupiętrowe), jak również trasy, po której pociąg będzie się poruszał (np. pociąg międzymiastowy pokonujący liczne tunele).